Existuje len správne načasovanie

Nebolo to správne načasovanie, tak to nevyšlo. Ak sa nič nedeje náhodne tak ako potom môže existovať pojem "Nesprávne načasovanie"? Rozpoviem vám príbeh čo zažil.
Cestoval som autom s Bratislavy smer Prešov. Išlo však o to, že spolu so mnou vyrážal na ďalšom aute kamarát, ktorého som poznal pár minút pred odchodom s Bratislavy. Pred cestou sme sa bavili akou cestou pôjde keď, že cieľ sme mali rovnaký. Ja som bol pevne rozhodnutý, že pôjdem cez Donovaly. Veď jesenné Donovaly sa len tak nevidia. Kamarát k tomu pristupoval váhavo, keď že bolo určité riziko, že bude na Donovaloch šmykľavo. Tak to vyzeralo, že pôjde cez Strečno keď, že mal obuté letné pneumatiky.

Popriali sme si šťastnú cestu a on rovno aj vyrazil. Kým ja som ešte potreboval niečo v Bratislave povybavovať tak, že som sa tak polhodinku ešte zdržal. Cesta bola nádherná. Západy slnka v spätnom zrkadle pri ceste domov sú fascinujúce stále.

Cesta ubiehala až mi tesne pred Banskou Bystricou trebalo cikať. Videl som návesť na benzínku. Fajn je to niečo nové keďže, pri tejto benzínke som ešte pretým nestál. Odbočil som, zaparkoval, šiel na vecko a vrátil sa naspäť do auta kde som začal jesť. Po chvíli prišlo auto, ktoré som videl priamo po mojej pravici s okna. A vravím si veď to je také auto aké mal kamarát a za volantom sedí taký zarastený chlapík ako Jakub.

Vystúpil a v tom som ho spoznal. Je to on to je Kubo. Vystúpil som a hodili sme reč. Dozvedel som sa, že aj jeho to bola prvá zastávka čo sme sa rozišli. Rozlúčili sme sa on šiel na vecko a ja som pokračoval v ceste domov.

To ešte nebolo celé. Stretol som ho ešte v Levoči na kruhovom odjazde kedy som zastavil za ním v krátkej kolóne. Práve jeho evidenčné číslo som si všimol a spoznal, že je to znova Kubo.

Šťastlivo sme došli do spoločného cieľa. Až večer keď som ležal v posteli som pochopil, čo mi tento deň skutočne dal. Dal mi novú myšlienku a pohľad na svet.



"Ak máš s niekým spoločný cieľ tak, sa vaše cesty môžu kedykoľvek prekrížiť a spojiť."


Túto myšlienku som zažil už skôr, no ako si som jej nevenoval pozornosť. Keď som sa s kamarátkou bavil o tom, kedy si kto pamätá kedy sme sa prvý-krát videli. Zaujímavosťou bolo, že ona hovorila, o akcii kedy som ani nevedel, že ona tam bola tiež. A ja rovnako tak, kedy si ma ona nepamätala na druhej akcii. Neskôr sme prišli podľa fotiek na to, že sme boli ešte na jednej teda tretej akcii spolu a nevedeli sme o sebe navzájom. Zaujímavé, však?

Teda ani neviete koľko-krát ste už prešli okolo svojho najlepšieho kamaráta, životného partnera či priateľa na celý život. A podstatné to ani nie je (koľko-krát sa tak stalo) lebo čas kedy sa mate stretnúť ešte nenadišiel. Určite však nadíde v správny čas, kedy budete na to obaja pripravený a budete otvorený voči tejto okolnosti.

Dôležitý a teda kľúčovým slovom je CIEĽ. Tak len kráčaj každý deň za svojím cieľom a Boh ti do cesty pošle tých správnych ľudí a okolnosti aby ti cestu spríjemnili či ti pomohli dostať sa v vytúženému cieľu.


"Kto bojuje, môže prehrať, ale kto nebojuje, 
vopred prehral."
-- autor neznámy --



#načasovať #cesta #cieľ #pohľad #odvaha #kráčať

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu




Komentáre