Dobýjať či nedobýjať ženu ? Čo to vlastne je ?

Pozerali sme v detstve veľa rozprávok, či čítali veľa krásnych rozprávkových knižiek, že ženy chcú byť dobýjané a muži sa chcú dobýjať ženské srdcia? Inak sa to asi vysvetliť nedá. Len, že ženy to chápu inak a aj muži po svojom.
Zahliadol som na internete nedávno videjko, kde išlo o to, že počkali až do svadby. To beriem. Potom však povedali niečo po čom som nemal chuť dopozerať dané videjko. Ani som ho, kvôli tomu nedopozeral. Ona povedala : "Dobýjal moje srdce rok.". Netuším ako sa to dá? Jedine tak, že ja beriem dobýjanie ženy = chodenie. Je to logickejšie? Neviem. Vysvetlím prečo to tak beriem.

Logické preto, že ako môžem dobýjať srdce, ktoré nepoznám? Ako môžem bojovať a dať do toho všetko ak netuším, či máme vôbec niečo spoločné? To ako keby som kupoval knihu podľa obalu a dal za ňu posledné peniaze len preto, že má nádhernú prednú stranu. Minimálne si prečítam zadnú stranu ak nemám doporučenie od kamarátov či iné napr. s recenzie s netu.

 A tu sa to podľa mňa celé delí. Žena si chce overiť, či o o ňu stojíš a to práve o ňu a o žiadnu inú. Teda, že nebalíš každú ktorú stretneš. A chlap nevie ako ju presvedčiť, že je to práve o na čo ju chce zobrať von. Veď som sa jej opýtal, či nepôjde na kávu tak neviem ako ešte dokázať. Muž si myslí, že dal to toho všetko nazbieral odvahu a opýtal sa jej. Riskuje tak odpoveď: "Nie". Aj tak však do toho šiel.

Ženy sú však mierumilovné stvorenia a tak niektoré dajú aj číslo či odpovedia: "Áno" len zo zdvorilosti. Aby ho nesklamali. Niektoré zase povedia len vety typu: "Dnes nemám čas" či "Neviem či to je dobrý nápad". Odpoveď "nie" povie len málo ktorá a už málo ktorá prizná, že ona už má s kým chodiť na kávu (teda, že je zadaná). Lebo jej to lichotí a jej sebavedomie stúpa a pod...

"Súcitná káva"

Ak nastane prvá situácia teda ide von iba zo súcitu dopadne to najskôr tak, že on si začne namýšľať, že už ju má a pomaly už je s nich pár. Po prvej káve už jej nedá pokoj. Takých kamarátok čo som počul za poslednú dobu je dosť. A na takých týpkov nezaberá ani síce neskorá no úprimná pravda. Toto ženám nedoporučujem. Naučte sa hovoriť NIE a chlapi vy sa naučte prijímať NIE.

"Dnes nemám čas"

V tejto situácii dochádza tak isto k nedorozumeniam. Chlapec si pomyslí, skúsim to nabudúce. Ak je rozumnejší ide ďalej a nerieši. Tí menej chápavý jej nedajú pokoj lebo nepovedala priamo nie tak mám šancu - pomyslia si. Ženy nám treba všetko povedať na rovinu. Tak to pochopíme presne a bez iných dezinformácií. Normálne povedz: "Nie, som zadaná", "Nie, ďakujem". Takýto zápor vo vete pochopíme presne a tých pár % čo by aj tak nepochopilo by to nepochopilo aj tak.

 

Zhrnutie

Dobýjanie hoďme za hlavu. Vznikajú len problémy a komplikujeme si tým život. Mal som dve vzťahy a ani v jednom som nikoho nedobýjal. Chlapi ak sa ti nejaká páči tak ju nezáväzne pozvi kávu a zisti čo je zač. Ak nemá záujem choď ďalej a nestaň sa "Stalkerom či Sniperom". Najlepšie a najprirodzenejšie sa budeš správať ak nepôjde o nič. Nepredstavuj si ju ako svoju manželku či nevestu a pod... Len si to skomplikuješ. Najviac dievčat pritiahneš tak, že ich nebudeš vyhľadávať.

A milé, ženy úprimnosť je dar. Ktorým je môžno mať pokojný život. Nedávajte niekomu falošnú nádej vedomky či nevedomky. Hovorte priamo no s citom. Nie je nič horšie ako namyslený človek. Nemáte to ľahké v živote a tak si to ešte nesťažujte. Úprimnosť sa to vypláca či sa to vám to pozdáva alebo nie. V konečnom dôsledku nám pomáha byť kým v skutočnosti sme. Teda sami sebou.

*DOPLNENIE - 29. január 2016

Prečítal som si knižku na doporučenie kamošky s názvom "Vykúpená láska". Kde som sa stretol s pojmom bezpodmienečná láska. A ešte krajšie je tam vysvetlené čo je Božím zámerom pri pojme DOBÝJANIE ženy. Odporúčam si ju prečítať stojí za to tých 390 strán.

Dobýjanie je v tomto chápaní brané "stáť o ženu" či lepšie slovko vytrvať. Úlohou muža je vybrať si jednu, s Božou pomocou to bude o to jednoduchšie a zaujímať sa o ženu - o jej život, záľuby, priateľov, rodinu, jej životné hodnoty, predstavy o budúcnosti tak o minulosti a pod. Inak povedané buduješ kamarátstvo. Jeden s najkrajších vzťahov v našich životoch. A Boh ti ukáže či je to tá, ktorú máš najšťastnejšou ženou na svete. Ukázať samozrejme nemyslím, že ti ju Boh vyznačí so zvýrazňovačom. Modlením ti Boh pomôže a o to to bude pre teba jednoduchšie.


Krásne to vystihol C.S. LEWIS v knihe Hovory. Kde poukázal na fakt, že veľa s nás je "nakazených" romantickými filmami, fotkami, videami, ktoré nám ukazujú, že toho pravého alebo pravú spoznáš pri niečom neobvyklom až by sa dalo povedať, že nezvyčajne úžasnom. A tak v každej bytosti opačného pohlavia , ktorého len tak stretneme alebo sa zoznámime cez spoločného známeho vidíme ako vhodného potencionálneho partnera ak sme slobodný. Aj ja som trpel týmto ochorením a pomaličky sa s toho dostávam. Chce to len zmeniť svoje vnímanie a pozeranie na tento svet.



 "Ak hľadáš toho pravého alebo tú pravú, 
tak prestaň! On alebo ona bude na teba čakať, 
keď začneš robiť veci, ktoré miluješ"




#rande #muž #ženy #chodenie #uprimnost #laska #poucenie

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre