Naozaj je hamba "byť pod papučou"; čo to vlastne znamená ?



Kto je vlastne považovaný za „chlapa pod papučou“? 

Je to zaujímavé, že ich počet zjavne prevažuje nad ostatnými chlapmi – teda tými ktorý nie sú „pod papučou“. Čo je lepšie pre svet?

Včera ma napadli práve tieto otázky a to pri písaní s kamarátom. Zmenil si stav na facebooku zo slobodného na zadaný. Nedalo mi a tak som sa počal rozhovoru zmienil, že to bude asi vážne s dotyčnou, keď že stav nemenil ako prišlo. Odpovedal mi , že ona si to tak priala. Automaticky som odpísal „človeče ty si pod papučou :D“ samozrejme myslené humorne. To ma priviedlo na vyššie spomenuté otázky.
Je zvláštne, že za chlapa pod papučou pokladáme každého muža, ktorý vykoná čin teda skutok na základe podnetu jeho manželky, sestry, priateľky proste ženy. Otázkou teda ostáva prečo je to tak? Žena pod papučou byť nemôže resp. som ešte o tom nepočul.

Čo je na tom zlé keď chlap, ktorý má dotyčnú na toľko rád, že počúvne jej slová. Keď som začínal vo vzťahu s mojou priateľkou bol to beh na dlhé míle čo sa týka toho, že každý chcel mať pravdu a to stále. Dnes už môžem povedať chlap nevyhrá. Prečo? Prestane ho to baviť. Pravdupovediac mám aj pocit, že žena má s vety „Mala si pravdu“ neskutočnú radosť. My máme radšej keď sme silnejší, múdrejší...a pod.

Pod papučou ?

Kto povedal, že chlap ktorý počúvne dobre mienenú radu ženy je automaticky pod papučou? Kto povedal, že ak som sľúbil priateľke, že dám na seba pozor lebo má o mňa strach a tak zbytočne neriskujem svoj život pri napr. nebezpečnom predbiehaní som automaticky chlap pod papučou? NIKTO. Presne tak nikto to nepovedal, len my sme si tak zaužívali. Lebo chlap, ktorý niečo nevie lepšie ako žena už je pod papučou? Je lepšie blúdiť ulicami mesta len preto aby som nedal za pravdu vlastnej manželke a vyzerať pritom ako „chlap“ skôr ako hlupák iba preto aby som nebol pod papučou.

Bude tomu asi dva mesiace dozadu. Kedy som sa nahneval na priateľku len preto, lebo sme sa bavili kto je dominantnejší v našom vzťahu. Ona srandovala, že ona no mne to ako si neprišlo v ten moment vtipné a pri domnienke, že nie som ja ten dominantnejší som sa nahneval. Dámy toto by sme mohli na oplátku pochopiť a urobiť vy pre nás. Nie je veľa vecí, ktoré nám v živote vo vzťahu treba. Tak ako vy máte radi vetu „Mala si pravdu“ rovnako tak mi máme radosť keď vás môžeme viesť životom. Celý život vás budete ľúbiť a aj hovoriť tú krásnu vetu pre vás len nás nechajte robiť to čo v sebe máme my.

Chlapi zmeňme tento svet a ukážme svetu, že sa mýli. Byť pod papučou je blbosť, ktorá nám v živote nepomôže. Čo nám skutočne pomôže je nechať si s času na čas poradiť či to je žena alebo chlap. Žena má šiesty zmysel. My ho chvála Bohu nemáme to by sme neboli dobrodruhovia a neriskovali denne svoje živote pri pre ženy nezmyselných veciach.

Ženy vy nás skúste s času na čas pochopiť, že máme v sebe nutnosť urobiť nejakú pre vás blbosť. Pre nás je to adrenalín, ktorý potrebujeme rovnako ako vzduch, vodu a jedlo k prežitiu. A to, že vás občas nepočúvneme neznamená, že vás nemáme radi.



 "Milovať znamená predovšetkým mlčať a počúvať." 
Antoine de Saint-Exupéry



#podpapuca #hamba #chodenie #vztah #vyznam

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre