Ako jednoducho vydržať do svadby ?


Otázky typu: " Ty chceš vydržať do svadby?". Poznáme určite všetci je otázne či ju kladiem ja či je nám kladená. Mali by sme sa radšej pýtať ako sa to dá, ako to dali naši rodičia, starý rodičia. Vyhovárať sa na innosť doby nie je namieste. Menia sa len hráči hrá je stále rovnaká ako hovorím. Tak ako sa to dá?

Ako "vydržať" do svadby či ako znížiť počet našich hriechov?

Také naše ľudské je všetko prerátavať na čas. Aby naša predstavivosť nabrala na hodnote musíme si to prepočítať na čísla napr. vedieť koľko kilometrov ešte treba prejsť aby som došiel do cieľa, koľko skúšok ma čaká kým dokončím semester, koľko rokov bude ešte študovať inak povedané do všetkého vnášame čísla aby naša predstava nabrala na hodnote.

Zaujímavé na tom to je, že deti v útlom veku nechápu času. Resp. si nevedia prestaviť koľko trvá hodina, či mesiac, týždeň a predsa vedia žiť. To znamená, že sme schopný žiť bez „potreby času“. Vlastne by som povedal, že nás to riadne zväzuje a skôr nám život skracuje ak všetko prerátavame na čas.
Podstatou je aby sme nežili na týždne, mesiace, roky no na dni. Presnejšie žili na jeden deň. To je kľúčovou hodnotou pre potenciál vykonať hoc čo, aj keď sa nám zdá, že ide o veľmi vzdialenú budúcnosť.

Posledný mesiac som skúšal novú teóriu ktorú nazývamDNES NIE“. Tá sa dá aplikovať na takmer všetko. Tak, že ako vydržať? Vydrž len dnes. Povedz si:Dnes nie“. Je to potom jednoduché povedať nie, keď tvoja myseľ vníma časový interval na 24 hodín.

Tak, že ak sa ma niekto opýta otázku, či vydržím do svadby? - moja odpoveď je: „Dnes hej“.


"Najďalej dôjde a najúspešnejší bude ten, 
kto najviac zápasil sám so sebou" 
-- Antoine de Saint-Exupéry -- 

 


Klikaj na ďalšie príspevky



#dnesnie #svadba #sex #posvadbe

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu




Komentáre