Kde robíme chyby pri zoznamovaní ?

Človek má taký zvláštny pocit, že ak je zadaný tak po ňou ide viac žien/ mužov. Má pocit, že by zbalil hoc akú a viac žien/mužov by zbalilo jeho/ju. Prečo je to tak? Prečo sú zadaný/né viac žiadané ako slobodný ? V čom spočíva to čaro?



Som momentálne slobodný, tak že zrak mi spočinie na každej kočke. Ovládať sa to veľmi nedá a veď aj načo. Kochať sa krásou nie je trestné!

Kamarátka ma pozvala na detský tábor. Nič neobvyklé robiť animátora na tábore pre mňa. Zmena nastala tým, že som tam spoznal nových animátorov. Konkrétne nové krásne animátorky. Tak ako väčšina s nás nezadaných som sa chcel vyhnúť chybe, ktorú robíme. A tá chyba je, že si každú osobu vo svojom okolí premeriavame a predstavujeme ako budúceho partnera. Minimálne nám to prefrčí veľkou rýchlosťou cez hlavu. To je však obrovská chyba. Prečo?

Lebo v tom okamihu prepneme do režimu "buď TOP" teda snaž sa urobiť dojem. Ináč povedané, nebuď sám sebou. Takto to proste nefunguje. Robíte chybu za chybou. Namiesto toho aby ste sa správali ako vás všetci kamaráti poznajú, robíte somarinu za somarinou.

Najlepšie je preto naladiť na vlnu. Kašli na to veď nejde o nič! Rob si s nej srandu či s neho. Hovor čo ti napadne. Zosmiešňuj seba či ju. Doberaj si ju ! Veď to robíš so svojimi kamarátmi. Tak to rob aj teraz ! Tu je aj ten rozdiel medzi zadanými a nezadanými. Zadaným nejde o nič keď že už tú "svoju" majú. Im nerobí problém rýpať či vracať doberacie reči. Nemajú o čo prísť! Nemajú čo stratiť, keď že už majú nejakú tú istotu.

Konverzácia medzi nimi prebieha tak voľne - kamarátsky. Veď nezadaný rovnako nemá čo stratiť práve naopak môže len získať a minimálne novú kamarátku či kamaráta. A keď spoznáte človeka ktorý sa smeje na vašich vtipoch, či rovnako si vás vie doberať môže vzťah kamarátsky preklenúť do niečoho bližšieho.

Byť len sám sebou a mať na pamäti, že nemáš čo stratiť. To je potenciál pre zmenu od nezadaného k zadanému. Vrátim sa však späť k táboru.

Dôležitý zlom k vyskúšaniu tohto môjho poznania nastal na prvotnej začiatočnej rannej omši na tábore. Kedy som si povedal: "Idem si užiť tábor, idem robiť bláznovstvá tak ako to mám vo zvyku. Idem si užiť deti." Podarilo sa. Bol som sám sebou. A spoznal som skvelú partiu ľudí, ktorý sú naladený na rovnakú vlnu ako som ja.


Vyskúšaj to aj ty ! Môžeš sa hrať na niekoho, no to sa dá len na čas určitý. Alebo užívať si to čo máš rád a nájsť ľudí či partnera/ku na viac ako kamarátstvo. Neuvažuj či to urobíš len to urob a hlavne urob to spontánne.


"Čím menej sa budeš snažiť spraviť dojem , 
tým väčší dojem spravíš."



Klikaj na ďalšie príspevky



#chodenie #balenie #zvádzanie #randenie #vzťah #láska #byťsámsebou

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu


Komentáre