Ako zbaliť ktorú chcem ? Podstatny je opak !

Pokúsim sa vám v tomto príspevku popísať a vysvetliť na príkladoch môj pohľad na vec. Prečítal som už mnoho literatúry článkov a mnoho  som aj vyskúšal. Tak vám tu zhrniem v kocke moje znalosti a skúsenosti s praxe. To čo funguje.


1. "Zhoď princeznej korunku"

Prvé čo si musíš pamätať je, že ju máš brať ako seberovnú teda žiadna "nedosiahnuteľná princezná". Musíš jej zhodiť korunku - doslova slovami. Najlepšie ako to urobiť je dať jej najavo, že som iný ako ostatný, urobiť niečo načo nie je zvyknutá. Ak je kočka tak je zvyknutá, prijímať komplimenty. Tak ty urob opak. Začni si ju doberať, urob si srandu s jej výšky ak je nižšia. Napr. "To máš tak, jedny zabudnú kúpiť chleba, iný zabudnú dáždnik doma keď má pršať a ty si zabudla vyrásť :D :D" samozrejme s úsmevom. Uvidíš či sa chytí a ak áno tak si bude doberať aj ona teba. Alebo ťa zotrie.

Inak povedané musíš sa jej zapísať do hlavičky. Musíš urobiť niečo čo jej bude vŕtať keď pôjde domov, keď pôjde spať... aby stále nad tým rozmýšľala. "Aký je ten chlapec drzý, čo si on dovoľuje ?".

2. "Chcem lebo to chcú iné"

Ženy sú konkurenčné. Chcú niečo len preto, lebo to chcú iné ženy. Tak to využijeme pri ďalšom postupe. Ak si v situácii, že chceš dievča, ktoré je medzi inými ženami v kolektíve. Urob jednoduchú vec opaku. Začni sa baviť so všetkými ostatnými, ženami v miestnosti, aby to ona videla a tú čo chceš tak ignoruj. Tancuj s každou okrem nej. Nech jej v hlave prúdi "Veď ja nie som horšia ako oni tak prečo, akurát mňa nechce". Práve vtedy v nej naštartuješ, že bude mať ona o teba záujem len preto, lebo ťa majú iné a ona predsa nie je horšia ako ony.

Tento nezáujem zmeň keď bude vhodná chvíľa. Môže sa nastať aj situácia, že sama príde alebo sa bude predvádzať aby si si ju všimol . Najlepšie keď uvidí, že rozprávanie a tancovanie s peknými ženami pre teba je prirodzené. A ukáž jej, že ju si si nechával ako čerešničku na torte. Potom sa venuj len jej. Prelom nastane keď ty budeš chcieť. Stále si pánom situácie ty. Nadviaž očný kontakt, úsmev a po opätovaní máš povolenie pristúpiť.

Rady ženám

Prieskumy dokazujú, že prvý krok robí žena. Tým, že sa na neho letmo usmeje, nadviaže očný kontakt a chlap potom urobí druhý, krok v ktorom ju osloví a začne sa rozhovor, tanec atď...


Chlapom sa viac páčia"prístupné ženy" je to pre nás podstatnejšie ako samotná krása ženy. Prístupné znamená, že ťa nemusí chlap dobíjať ako hrad, že ak ťa niekde pozve tak nepovieš "nie" len preto, lebo predsa nemôžeš ísť s niekým len tak von. Nehrajte sa na pyšné princezné, keď príde chlapec a požiada vás o tanec, či vás pozve von na prechádzku. Nemáte ani šajnu koľko úsilia ho to stálo.

Rady mužom

Milučný, zlatý chlapec je chlapec, ktorý nemá dievča a má len samé najlepšie kamarátky. Mal by si mať minimálne jednu zlú resp. rebelskú stránku, vlastnosť. Napr. zober sa a prejdi na stopku bez zastavenia, prekroč max. rýchlosť, ak ťa o niečo požiada dievča opýtaj sa "Čo za to?" ukáž, že prekročiť hranice slušnosti pre teba nie je nič neobvykle. A dobrodružstvo máš v krvi Napľuj na zem, nepusti ženu ísť prvú do dverí lebo si gentleman - sami ženy tvrdia,že gentlemani vymreli tak načo meniť ich mienku? Pretekaj sa s niekým na aute len preto aby si vyhral. Len pre ten adrenalín v žilách.
Hoc čo sa považuje za rebelanstvo. Maj niečo, čo nezapadá do denníka "zlatého chlapčeka". Ženy ti povedia, že ich to nepriťahuje tak mi povedz, prečo všetky chodia s debilmi a tí dobrí chlapci sú nezadaný? Buď sebavedomí a rob čo ťa baví, ženy ber ako samozrejmosť a žiadna ti nestojí za to aby si za ňou doliezal.


"Je len jeden prepych a tým sú ľudské vzťahy."
A. de Saint-Exupéry


#vzťahy #muž #ženy #vzťah

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre

  1. No teda tak už chápem prečo si ma môj tanečný partner vkus doberá že som malá a prečo so mnou zo začiatku totálne nechcel tancovať, strašne ma to štvalo, nechápala som to, hnevala som sa, proste som to nedokázala prežiť a potom jedného dňa s tým prestal a tancuje už len so mnou. Lenže nikam ma nepozýva, takže asi o nič nejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedá sa stále hovoriť o balení keď si ťa niekto doberá Janka. Teda ak by tomu tak bolo tak by som balil každú druhú kamarátku a novú babu.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára