Podstatné je neviditeľné

Oči sú orgán, ktorý používame stále spoliehame sa na nich na 90%. Je to však dobré v každej situácii ? Je možné aby sme mali pred sebou niečo a predsa to nevideli?


Bolo to tento piatok, kedy som šiel mestom mojím veteránom aj so sestrami. Krásny slnečný mestský deň v poobedňajších hodinách. Teda v čase najväčšej dopravnej špičky. Stály sme v kolóne áut ktorá sa s času na čas aj pohla. Tým pádom som mal kopec času obdivovať nádhery mesta, konkrétne tie naj. Čo iné by to mohlo byť ak nie krásne ženy. Netrebalo ani pozerať dlho a cieľ bol zameraný. 

Skupina dievčat stojacích pred prechodom pre chodcov, na jednej strane a ďalšia na strane druhej. K danému prechodu ma oddeľovalo zopár áut (cca. 3), ktoré stáli predo mnou. My sme síce mali zelenú no kvôli spomínanej zápche sme chtiac nechtiac museli stáť. Chodci mali samozrejme v tom čase červenú. Keď zistili, že autá stoja hoc majú zelenú, tak sa odhodlali ísť na červenú. Dav sa pohol  s oboch strán až na jednu dievčinu.
Vtedy som sestrám povedal, "WAU to chce riadnu guráž ostať stáť keď všetci idú". Až keď som si predstavil v mysli koľko sily treba na to ostať stáť. Veľmi som jej fandil. Po chvíli sme sa pohli. Resp. sme prišli k danému prechodu keď, že akurát nám zasvietila červená. Musím sa priznať, že tak som to aj chcel.

Vtedy som sa zahľadel bližšie na danú dievčinu. Ako som sa zahľadel ja na ňu tak ona na mňa. Až tak, že si nevšimla, že už má zelenú. Tak som jej pekným gestom naznačil, že môže ísť. Ona sa vtedy usmiala a mierne zaskočila. Prešla cez prechod. A na konci sa ešte obzrela s krásnym úsmevom. Mám pocit, že moje auto ju rovnako zaujalo ako gesto ktorým, som jej ukázal, že už môže ísť.

Hneď po tom som sa pohol a šiel ďalej. Keď v tom sestry povedali: "Veď ti si šiel na červenú". Skutočne to tak bolo. Tak ma dostala táto "situácia", že som prešiel na červenú.

Práve táto situácia mi pripomenula myšlienku ktorú povedala líška Malému Princovi: 



"- Tu je moje tajomstvo. 
Je veľmi jednoduché: dobre vidíme iba srdcom. 
To hlavné je očiam neviditeľné."



Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu


Komentáre