Prečo názov ljhkn2bdz?; Chcieť prijať svoju chybu odvahu?

Názov môjho blogu je zhluk písmen a čísla (ljhkn2bdz)? Prijať od druhého nahlas vyslovenú chybu chce odvahu? Odpoveď je veľmi jednoduchá.

Čo sa nepočúva ľahko?

Máme priateľov, tých ktorých máme radšej viac iných menej. Na to aby sme prišli na to ktorých zaradíme kam sa najlepšie zistí ak sme v núdzi nie nadarmo sa hovorí: "V núdzi poznáš priateľa". Je to pravda, čo sa však stane ak nám kamarát povie vec, ktorá sa ľahko nepočúva.

Povie nám našu chybu. Napr. dá za pravdu inému. V domnení, že my sme sa nezachovali fér voči tomu druhému. Povie nám, že sme na niečo zabudli, povie, že cesta ktorou ideš nie je dobrá aj keď sa nám zdá, že táto je pre nás najlepšia a pod. Kam zaradíme takéhoto človeka. Nemusí sa to tak priamo týkať kamaráta možno priateľa či priateľky, brata či sestry....

Takýmto ľuďom by sme mali povedať "Ďakujem". Uff to je nemožné. V daný deň určite, že je. Preto, som prišiel na overenú teóriu. Volám ju "Počkaj 24 hodín". V daný moment kedy ti človek povie tvoju chybu nehovor nič "skop uši". Lebo všetko čo by si v tej chvíli povedal, by boli len chabé výhovorky, vymysli sveta na svoju obhajobu resp. svojho ega. Je to v nás. A tak počkaj 24 hodín to je ideálny čas na premýšľanie. Týmto premýšľaním prídeš na to či to bolo naozaj oprávnené. Jedine čo musíš je rozmýšľať v pokore.

Na druhý deň sa stretni s daným človekom a ak mal pravdu len povedz: "Ďakujem". Ďakujem, že si ma na to upozornil, za to, že sa o mňa staráš a aj formuješ byť lepším človekom každým dňom. Nehovorím, že to je ľahké. Je to však úžasné prijať svoju chybu a popracovať na nej. Vyskúšaj si to.

A potom je jednoduché zaradiť kamaráta/ku, sestru, brata... kam patrí.

Ljhkn2bdz


V čase kedy som zakladal svoj nový blog resp. som sa osamostatňoval a šiel si vlastnou cestou. Hlavou mi behali myšlienky. Aký mu dám názov. Chcelo to niečo originálne s nádychom tajomna. Dospel som teda, že citát bude ideálny. Vybral som si podľa mňa najlepšiu definíciu lásky "Láska je hnutí, které nutí dva blázny do zblbnutí." Keď že čeština je podľa mňa najkrajší jazyk sveta bolo rozhodnuté.

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu




Komentáre