Dokážu psy dať najviac lásky; rešpekt treba prejaviť

 Tento týždeň sa začal veľmi nezvyčajne. Minulosť sa ozvala prostredníctvom internetu. To je dôvod prečo jeden moment zmení svet. (odkaz na clanok). 


 Dokážu psy dať najviac lásky?

Presný text správy od kamarátky na socialnej siete znel: "ahoj, pamatas sa, ked si mi komentoval status, ze psy dokazu dat najviac lasky ? a napisal si , ze to nie je pravda, ze to je zena ktora lubi ?... tak uz s tebou suhlasim ja len tak, pekny den." Tato správa ma úplne šokovala a potešila zároveň. Nie kvôli tomu, že som mal pravdu no kvôli tomu, že si našla čas napísať mi a spomenula si na môj komentár pod jej statusom.

Nedalo mi  sa jej nespýtať sa čo ju viedlo k takej zmene. Hoc som mal tušenie čo by to resp. kto by to mohol zmeniť. Moje tušenie sa potvrdilo. Jej odpoveď znela "Tak hm,lebo uz aj ja mam niekoho rada, prvykrat v zivote a aj on mna a ked to dava najavo,tak proste vidim,ze tolko lasky mam v sebe a ani neviem odkial, doteraz som len psy tak zlaskovala ." Ďalším dôkazom prečo sa oplatí skúšať nové veci. (odkaz na článok). 

Ak chce muž bližšie pochopiť, ženu je to veľmi ťažké no k jednej veci sa to dá pripodobniť. Nechcem teraz urážať ženy ! To nie je mojím cieľom. Čítajte to milé ženy s nadhľadom.

Rešpekt - ženy

Najlepší príklad ženy je pes. Inak nazývaný najlepší priateľ človeka. Prečo? Či ho máš skutočne rád či nie on Ťa rád bude mať rád vždy. Rovnako tak, keď mu dáš kostičku, keď ho pohladkáš a presne tak aj keď ho kopneš, udrieš novinami hoc zlé nič neurobil. A to len preto, že to má v povahe. V prenesenom význame rovnako ako Boh. Jeho láska k nám sa nemení je stále rovnako veľká či robíme dobro tak aj keď páchame hriechy. Tak aj, žena ktorá ľúbi.

My chlapi tomu nepochopíme. Nie sme na to stavaný. Nevieme si predstaviť čo všetko, žena obetuje tým, že nám prinesie na svet potomka, či čo všetko sa v žene sa deje počas jedného obyčajného mesiaca, dňa... a napriek tomu všetkému je to najkrajšia bytosť na zemi. To nedokáže každý a jedine žena to dokáže najlepšie. My chlapi máme len jedno je nesnažiť sa to pochopiť ale Ľúbiť ju. Nič viac nič menej. Len to stačí aby bola šťastná ona a v konečnom dôsledku každý.


"Ženy sú na to, aby sme ich milovali, nie na to, 
aby sme ich chápali." 
Oscar Wilde

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu



Komentáre