Gender ideológia ; Pastiersky list vs. homosexuály


Celý svet

Vážne ide o tak zlú vec? Prečo to tak trápi celý svet? Ako sa to vôbec k nám dostalo a načo je to dobré? Ako je možné, že pastiersky list (na nedeľu 1.12.2013) -  pobúril toľko ľudí?

 
Po vypočutí pastierskeho listu v nedeľu na omši som si povedal: „Wau, tak, žeby biskupi dostali toľko odvahy a pustili sa do vojny?“ Povedzme si rovno, že to, čo bolo jeho obsahom si mnoho Slovákov myslí, no nepovedia to nahlas. Škoda alebo našťastie. Žiaľ ani jedno z toho. Tento problém teda problém Gayovia a Lesbičky vs. rodina tu bol už dlho, len ho nik do nedele neriešil.

V Blave sa pochodovalo "Dúhovo" a v Košiciach "Za život". Ja osobne som bol v Košiciach. Ak mám však pravdu povedať, nebol som si a ani dnes nie som na 100% stotožnený s jednotlivými bodmi pochodu. A dnes už ani Dúhový pochod mi nepríde od veci. Jedno som si však istý, žiadny človek na tejto planéte nemôže povedať čo Boh chce a čo sa mu naopak nepáči. Som za rodinu typickú, ja som v nej vyrastal a myslím, že krajší život som si vybrať nemohol. Je to prirodzené a predovšetkým normálne. Normálne je podstatné slovo.

Normalita teda niečo, čo uznáva väčšina. Nie však len ona, ale aj príroda sama. Byť gayom a lesbičkou je abnormálne tak ako byť napr. postihnutý, ako byť tučný a v dnešnej dobe bohužiaľ, aj byť múdry. To všetko je niečo iné. A nikoho predsa len neodsudzujeme, keď je tučný, nikoho neodsudzujeme, keď je človek postihnutý, či múdry, tak prečo odsudzujeme homosexuálov? 

Otázkou je: Má sa normalita prispôsobovať abnormalite? Musíme riešiť príčinu a nie len dôsledky. Pozrime sa na začiatok a nerobme z toho normalita. Je jasné, že oni za to nemôžu, tak vyriešme kto za to môže. Predsa zdravému dieťaťu neodtneme zdravú ruku, lebo 10 detí sa narodilo bez nej (tvrdý príklad viem, no tak to je).

 Hlavné prikázanie lásky predsa znie: "Milovať budeš Pána, svojho Boha, celým svojim srdcom, celou svojou dušou a celou svojou mysľou! a Druhé prikázanie je mu podobné: Milovať budeš svojho blížneho ako seba samého!" Bez dodržiavania týchto prikázaní sme obyčajní pokrytci, milí kresťania.

GENDER IDEOLÓGIA 

(viac info http://www.forumzivota.sk/ideologia-rodu-gender/)
Len pár myšlienok k nej. Mám taký pocit, že diabol sa rozhodol prevrátiť všetko, čo tu bolo dobré... berie nám čas, teda my si ho berieme a ponáhľame sa nikam. Kašleme na rodiny, tak aj na kostoly, lebo sa vyhovárame, že nemáme čas. Pozeráme len na negatívne veci.. v cirkvi.. naše deti sú nám ukradnuté a teda musíme vydať knižky, aby sa dozvedeli, ako čo robí... dávame im knihy, aby sme im sami vysvetlili, čo na čo slúži a nie len to, ale aby sme im ukázali, čo je láska. Taká láska sa nedá vysvetliť knihou, musíš ju pocítiť, vedieť prijímať a co je podstatnejšie rozdávať.. tým sa množí a získava na sile.

Áno, naučme ich, čo to je, ale v potrebný čas. Deviataci a ôsmaci, teda najmä ich naučme zodpovednosti. Naučme, že sex bez lásky je ako jesť cheeseburger bez syra. Dá sa to, je to však nezmysel. Naučme ich čo môže zapríčiniť sex. Zakazovaním ich nikam nedovedieme, len ich viac nalákame na "zakázané ovocie".

A k zrovnoprávneniu: prečo je divné, keď muž ostane na materskej dovolenke? Resp. rodičovskej po novom. Čo je na tom zlé? Automaticky to musí byť zlá matka ? Nie raz sa vo svete ukázalo, že zaužívané veci (dogmy) sa neskôr ukázali ako nie až tak dobré, či dokonca zlé. Zmena je život. Skúšať nové veci nedokáže každý, ale len "Flexibilný človek víťazí" povedal Peter Sasin s NLP akadémie.



"Neuvidíte to pokiaľ nemáte správnu metaforu akou to vnímať."
Thomas Kuhn


Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu


*prešlo gramatickou úpravou, ktorú urobila Zuzka M.*

Komentáre

  1. „Kdybych byl farář, dával bych kázeňské tresty za dva kardinální hříchy: jednat bez přemýšlení a nejednat vůbec.“ Carl Icahn

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára