"Teória škaredé káčatko"; a ako odzbroziť múdreho človeka ?

Teória škaredého káčatka

Na túto teóriu som prichádzal rokmi. Presnejšie začal som ju pozorovať od základnej školy a pozorujem ju až do dnes. Jej pointa je veľmi jednoduchá. Každá žena má vo svojom živote dve etapy. Jedna je keď je jej vonkajšia krása dosahuje vrchol teda v dnešnom ponímaní by sme povedali, že je atraktívnejšia. Narozdiel od tejto je druhá presný opak teda menej krajšia.

Podstatou je že každá žena má toto obdobie v inej fáze života. Niektorej sa začne na strednej inej na výške či až po prvom dieťati stále sa však objaví. Rovnako tak aj skončí ak sa aj začalo. Čas je to neurčitý.

Prvými pozorovacími ženami na ktorých som to pozoroval boli sestrine spolužiačky. Mala tam kočky, ktoré svojou krásou prevyšovali nad ostatné. Vtedy po nich išiel každý chalan. Keď som ich videl o pár rokov neskôr neveril som vlastným očiam. Tá krása už nebola ani s ďaleka tak akú som si pamätal. Proste bola fuč. Stali sa priemerom v tom lepšom prípade.

Presný opak sa mi stal s vtedy priemernými či podpriemernými kráskami. Také tie šedé myšky. Som rovnako nespoznával ale už v opačnom prípade. Boli to kočky. Toto som pozoroval na veľmi veľa kamarátkach, spolužiačkach a pod. Táto teória sa mi stále a stále potvrdzuje, že funguje. 

Názov som potom dal podľa súvisu s rozprávkou, ktorú všetci dobre poznáme.






"Žena netúži ani tak po kráse, ako po tom, aby sa páčila." 
René Descartes


 

Odzbrojiť múdreho človeka je možné

Na začiatok si definujme, kto je vlastne múdry človek. Za múdreho človeka ja považujem človeka, ktorý vie manipulovať s ľudmi. Človek, ktorý si dáva veľký pozor kým niečo vypustí s úst. No v podstatne dokážete odzbrojiť touto metódou každého človeka.

Je veľmi jednoduchá. Hlavnou podstatou je zaskočenie súpera. Teda využite to, že nečaká tak nie je pripravený na otázku. Tak si nemôže pripraviť ani argumenty na obhajobu či prípadné klamstvá (vytvorenie klamstva trvá dvakrát koľko času ako si spomenúť a povedať pravdu a to nemyslím na vierohodné klamstvo to trvá podstatne dlhší čas). Ako ju teda aplikovať?

Ak chcete niekomu niečo zveriť nepíšte mu smsku, chat a ani iným spôsobom mu nedajte najavo, čo by naznačovalo, že sa "niečo chystá". Pri osobnom rozhovore potom môžete vidieť jeho reakciu na vaše argumenty, otázky a hoc čo chcete s danou osobou riešiť. Nepoužívajte ju na to aby ste niekoho nútili hneď odpovedať na vážnu vec. To je už rana pod pás a nie je to férové.


"Múdri prázdne slová nehovoria, lebo sa obávajú nejednotnosti slov a činov." 
 (Čínske príslovia)


Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre