Ste krajšie ako si myslíte; s komplimentmi je to inak ?


Nie raz sa mi stalo...

Pri vyslovení komplimentu žene sa mi dostalo sarkastickej odpovede od dotyčnej. Verím, že to sa stáva nám chlapom pomerne často. Aký je dôvod? Prečo nestačí, že žena poďakuje a tak dá náznak prijatia? Veď sa nám chce páčiť tak prečo zotrie komplimenty pod koberec?


Odpoveď je zarytá hlboko v nej. Ona sama neverí, že by sa niekomu mohla páčiť. Rozhodne tu chýba zdravé sebavedomie ale nechýba sebakritika, čo v mnohých prípadoch je horšie ako samotné sebavedomie. Dnešný svet je postavený na sebavedomých ľuďoch a ak ním nie si tak to nikam nedotiahneš. Či je to takto správne je otázne. Niektorým, ženám nazvime ich "plnšími" by sa sebakritika zišla viac lebo zo svojho sebavedomia by dokázali rozdávať.

Zdravé sebavedomie

Nahodiť na seba legíny keď moje stehná sú hrubé ako čiara na ceste pre priechod pre chodcov sa mi zdá prehnané sebavedomé a takéto chovanie sa nedá nazvať viac ako hlúpe. Človeče veď kto sa má na to dívať? Jediné rozumné vysvetlenie je, že doma má zrkadlo, kde sa vidí len od pol pása vyššie. Ale to už zasahujem do extrémov. Podstava veci je, že dnešný svet je jedno veľké Kocúrkovo. Prečo?


Ženy ktoré sa nemajú za čo hanbiť chodia zahalené a tie ktoré majú prebytok chodia v minisukniach. Nemalo by to byť opačne? Nehovorím, že ja som tip-top a na bruchu mám tehličky. Obliekam sa však primerane mojej postave.

Veď čo iný chlap to iný vkus. Teda neriešime teraz čo sa komu páči. Či je žena plnšia s toho, že nevie kde je  jej miera alebo je len lenivá na sebe makať.

Zdravé sebavedomie k tomu som sa chcel dostať. Ženy prijímajte komplimenty. Vy nemáte predstavu aké je to pre nás chlapov náročné naučiť sa povedať kompliment. My si to naozaj myslíme, že ste kočky keď to povieme. Zotrieť nás vetou: "No isto ja??", "Nesranduj" a pod..  je dosť blbé a tak sa nečudujte, že ich od nás nepočujete často. Stačí povedať: "Ďakujem" alebo "Ty si to všimol?" dať nám pusu je adekvátnejšie ako blbá odpoveď čo naše slová zotrie.


+ BONUS video od DOVE-u ako vás vidíme



"You are more beatiful thank you think"  
DOVE


Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

 

Komentáre