Problémy sú na to aby sa riešili, tak ich nechajme sa riešiť.

Problémy má ich každý s nás

Každému sa zdajú práve tie jeho najťažšie. Ranným prebudením sa začínajú a niekedy nekončia ani večerným zaspaním. Ale ako ich riešiť ?



Ja sa riadim veľmi pekným heslom: "Preto nebuďte ustarostení o zajtrajšok; zajtrajší deň sa postará sám o seba. Každý deň má dosť svojho trápenia." MT 6,34. Čistá pravda však, no načo riešiť niečo dnes aj tak asi nevyriešim. A poviem vám tajomstvo prečo to tak perfektne platí v každodennom živote.

Ide o to,

že niektoré dovolím si povedať väčšina problémom sa vyrieši sama. Chcú len čas niekedy dokonca ani len ten. Vedel by som vám menovať stovky problémom, ktoré som takým to spôsobom vyriešil. Na každý deň minimálne jeden. No načo riešiť veci dopredu ak nepoznáme ďalšie okolnosti, resp. nevieme ako sa nám poskladajú. Niekedy som hotoví ako mi Boh zloží deň, dalo by sa povedať, že na minútu presne. Ani keby som to tak chcel tak to nedokážem vymyslieť a čo len to ale aj aby to vyšlo to je hlavné.


Ďalšou vecou je riešenie problémov iných. My im môžme pomôcť ale nemôžme ich NIKDY a to si zapamätajme NIKDY riešiť za nich samých. Prečo? Lebo sa nikdy nenaučia riešiť ich samy. A tým im isto nepomôžeme ak sa to nenaučia. Nedávno som čítal v knižke krásnu myšlienku: "Veľkou chybou ľudí, čo si myslia že sú múdry je, že chcú riešiť problémy iných."

Nechajme ich oni si poradia.


"Bud si jistý, že život ti předkládá jenom takové úkoly, které dokážeš zvládnout. Máš-li velké problémy, znamená to, že máš také velkou sílu abys tyto problémy vyřešil."


Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre