"Zlepšováky 2"; každá otázka má svoju odpoveď...

Kedy začať s "chodením"?


Myslím si, že sa jedná o dosť zaujímavú otázku a ako tak pozerám na dnešných ľudí nepoznajú na ňu skutočnú odpoveď. Musím sa priznať, že ani ja sám som na ňu odpoveď nenašiel ale počul som dosť trefnú a presnú odpoveď na túto odpoveď.

Znie veľmi jednoducho: "Začni s niekým chodiť, keď o dva, tri roky budeš schopný si danú osobu zobrať teda oženiť sa/vydať sa." Viem, že dnes je všetko uponáhľané, všetci sa ponáhľame a netušíme kam ale ponáhľame sa vo veciach v ktorých väčšinou nemusíme. Nieje to dosť od veci pýtať sa detí čo chodia do základnej školy, či sa im niekto v triede páči..?? 


Ja som do svojích 15nástich rokov riešil, všetko ostatné ako boli "hnusné baby" (ono vtedy pre mňa boli) a som mojím rodičom za to vďačný.

Jedná vec je chodenie a druhá rozchod čo na 99,99 % nastane a ak nastane tak to poriadne s daným človek zamáva. Vyrovnanie u každého prebieha ináč a u niekoho nemusí nastať na 100%. (skok s mosta, podrezané žili...). Čudujeme sa vôbec keď nemá dosť vyvinuté rozumové bunky.


Je deň matiek, MDŽ a iné sviatky našich mám, priateliek, sestier a pod... podstatné?


Ani si my chlapi nevieme predstaviť ako. Rovnako tak ako nevieme rozumovo pochopiť čo pre ženu znamená pekný kvietok od hoc koho.

Poviem vám to tak milý chlapi, nezamýšľal sa nad hlbokým významom týchto sviatkov (viem, že oni ich majú podstatne viac ale to preto, že oni na nás myslia stále mi pomenej tak aby sme im to vynahradili) ale spomeň si na nich pre nich je to nezabudnuteľný zážitok.

Kúp jej krásny kvietok a zažiješ krásnejší deň s ňou lebo žena lásku dvakrát vráti. Jedine len hlupák by nevyužil takúto šancu. Ukázať ako veľmi ju máš rád. "Láska nie je veda a keď ju miluješ tak nie je čo riešiť"



Pamätá si žena všetko čo som jej povedal už "dávno"?


Keby len to, ona si dokáže zapamätať nie len čo si jej povedal ale aké bolo vtedy vonku počasie, miesto a čas konkrétne deň, ak sa jednalo o niečo pre ňu výnimočné. Všetko má svoje výhody ale aj nevýhody a to najme vtedy ak my si nepamätáme, že  sme niečo také sme povedali, urobili alebo len zareagovali.

Preto si milý spolubojovníci dávajte pozor na to čo pred ňou hovoríte a poviete. Hoc je to pre nás blbosť, oni si to zapamätajú a neskôr si to možno vypočujeme.

Nehovorí sa nadarmo, že čo žene povieš ako by si do knihy zapísal. No na naše šťastie aj oni niekedy nevenujú plnú svoju pozornosť na nás a tak si pamätáme len my ak si zapamätáme.


"Myseľ je ako padák, funguje len keď je otvorená."
 Aristoteles 

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre