"Zlepšovaky" pre každodenný život


Moje teórie či skôr moje zlepšováky pre život. Nemusíte čítať zaradom. Začnite otázkou čo vás najmä zaujíma alebo ?

1. Čo je slovo ľúbiť?

Určite si si túto otázku povedali neraz a nie žeby som bol na ňu expert ani ja doteraz neviem čo to je lebo nelogické veci mi do hlavy nejdú. Ja vám to vysvetlím, veľmi jednoducho ako tomu chápem ja. Vysvetlime si to na príklade. Láska začína aspoň u mňa stupňom nazvime ho:

A - Páči sa mi
Páčiť sa mi môže 100* dievčat pokračujeme druhým stupňom.

B - Chcem ju
Preklad chcieť môžem 50* dievčat (nechcem ju vlastniť ale urobiť ju šťastnou tým, budem robiť všetko preto aby sa neprestala usmievať a aby všetky pochybnosti pomyzli.

C - Mám Ťa rád
Tak toto už je stupeň, ktorý si dobre zvážim a ak to vyslovím myslím to tak vážne ako to cítim preklad mať rád môžem mať 10* dievčat.

D - Ľúbim Ťa
Uf tak tento stupeň som prekročil zatiaľ iba raz a tam som aj skončil ale musím napísať, že to zo mňa vyšlo náhodne a doteraz si pamätám kedy to presne bolo tak aj kde to bolo. Povedať to môžeš 5* dievčat a v tom nie sú započítané tvoje dievčatá teda dcéry ak to berieme pre počet babám, ktorým to povieš.  Nepáči sa mi ak sa toto slovo podceňuje a to tak, že sa využíva bežne je to potom veľká škoda =/ Tak a teraz už asi viete aký stupeň bude nasledovať ak ste si mysleli že to bude stupeň E tak ste mali pravdu...:D ale teraz vážne...

E - Milujem Ťa
Tak to poviem len jednej žene a to bude mojej snúbenici neskôr manželke. To sú pre mňa dve najsilnejšie slová lásky.

*Čo sa týka týchto čísel sú len pre porovnanie sily jednotlivých slov a štatisticky ich počet je prerátaný na čas cca. celý tvoj život.


2. Načo chodiť do kostola, veď modliť sa môžem aj doma?

Nedávno mi túto otázku položila kamarátka a v ten okamih som nevedel odpoveď a až časom som k nej dospel. Ja mám rád príklady, lepšie sa potom chápu veci no nie. Mohol by športovec vyhrať zlato ak by nechodil na tréningy? Cvičili by ste doma ak by ste mali doma celú telocvičňu, potrebné náradie ale nemali osobného trénera? Aj keby ste akokoľvek chceli nebude sa to dať.
Nedá sa vyhrať bez tréningu rovnako tak donútiť samého seba cvičiť potom, by neexistovali žiadny osobný tréneri potrebujeme niekoho, kto by nám ukázal ako a hecoval nás sa zlepšovať. My na seba nikdy nebudeme tak tvrdý ako iný na nás. Tak je to presne aj s kostolom nejde teraz o to spoločenstvo ľudí ale aj o to aby sme mali svojich koučou. A tak sa každou omšou zlepšovať a potom sa nemáme čoho báť lebo pôjdeme do lepšieho. Smrť je len začiatok ;)

3.Čo je Božia vôľa?

U tak teraz si myslíte, že to píše nejaký náboženský fanatik a pod. Ja si hovorím len kresťan, ktorý vie čomu verí. Môj názor je sú len dve cesty, ktoré nieje problém kedykoľvek zmeniť preto sa tomu hovorí slobodná vôľa, ktorú sme dostali. Začnem tou Božou. Je to vôľa, ktorú nám vymyslel Boh, je to cesta, ktorá je úplne "premakaná" teda už je všetko na 100% premyslené a je to pre nás to najlepšie čo mohol náš stvoriteľ vymyslieť samozrejme každý ju má šitú na mieru.

Druhou možnosťou je riadenie sa ja to mu hovorím Pozitívnym myslením ale aj negatívnym na nešťastie (kto chce vedieť o tomto viac pozri si film The Secret). Niektorý si možno poviete to je blud ale či tomu veríte alebo nie funguje to a ja to používam denne a dokážem si tak naplánovať krásny deň ale aj otrasný. No čo ešte sa učím. Ale podstata resp. rozdiel medzi tou Božou vôľou je v tom, že my si niekedy nevieme úplne "premakať" tú svoju myšlienku teda myslieť na úplne detaily. 

Príklad chcem super, kočku, ktorá je rozumná, a bude ma mať rada. 

Poviete si to my stačí ale nemysleli ste na to, že chcem aby táto kočka bola s vašeho mesta a nie s iného štátu, ďalší nedomysleným je to, že hovorí len nemecky, na to aké robí zamestnanie či to kde študuje a pod. "detaily" no s naším vnímaním si všetky tieto "detaily" niekedy nedokážeme domyslieť. Pravdou na margo je však aj to, že niekedy to do seba padne 100% no niekedy len 80% či dokonca len na 10%. Nechcem tým povedať, že táto vôľa je lepšia. Najlepšie je kombinácia, byť pozitívny človek, ktorý ma prvom mieste Boha je podľa mňa najlepšia možnosť.

Lebo niekedy si môžeme myslieť, že to čo chceme je to najlepšie v tej chvíli pre nás a urobilo by nám to radosť ale opak je niekedy pravdou. Preto sa nikdy nepýtajte prečo ja, či prečo sa to muselo stať mne ale Prečo sa to takto stalo. Hľadaj príčiny a kam ťa to doviedlo. Myslieť si, že rozbitie auta nemôže byť dobrá vec je niekedy zlá mienka. Lepšie rozbité auto teraz ako o pár kilometrov mŕtvy ja alebo horšie že ja by som niekoho zmrzačil.



POKRAČOVANIE NABUDÚCE..... 



Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre