Jediná je tá pravá: Existuje len jedna?


Voľba životného partnera...  

náhoda, šťastie, Božie riadenie volajme to ako chceme ide o to isté. Ide len o to  kto čomu verím. Všetci sa ale zhodneme, že nie sme tu sami a niekto nás musel stvoriť a pomáhať nám. Ja to volám Boh.


Budem úprimný, modlím sa každý večer už asi 3 roky možno aj viac, počas nich som mal úžasnú priateľku (frajerku), no bohužiaľ skončilo to, ja to beriem ako Božiu vôľu a aj keď som sa na to s odstupom času pozrel asi by to neskončilo svadbou. Tento rok teda rok a kus po tomto vzťahu som nemal iný ale o to mi ani nejde mať vzťah ktorý s môjho hľadiska nikam nevedie

Skúsim sa ti to vysvetliť na príklade, ktorý som zažil. 

 Ja to volám, že Pan Božko má zmysel pre humor tak ako ja... Neveril by som keby som nezažil. Išlo o to, že už dosť dlhú dobu som si nevedel vybrať s pomedzi asi 4 dievčat o ktoré mi potencionálne pripadajú do úvahy, niektoré poznám osobne ale iné nie a tak som zbieral ako každý chalan odvahu ju niekam pozvať a v jeden deň som si povedal, dnes to urobím, Povedal som "Pán Božko nechám to na tebe pošli mi do cesty tú pravú". Stalo sa ale nebola to len jedna boli to všetky a keď hovorím všetky tak to bolo všetkých 6 teda stretol som v ten deň nie len tie 4 posledné, ktoré som nosil v hlave ale aj ďalšie 2 ktoré to boli pred nimi ale už som na nich pri zabudol keď že som ich nestretával. 

Človek by povedal náhoda, šťastie môžeme to nazvať hoc ako aj tak ide o Božie riadenie. Ja na NÁHODY NEVERÍM. Preto, že bolo pre mňa nemožné aby som ich stretol v jeden deň, tým, že nie sú kamarátky a nechodia na rovnakú školu a pod. Proste to bol jediný deň kedy som ich stretol a poviem ti zažiť niečo také na vlastnej koži by som doprial každému/ej. Nebolo to naraz teta v jednu konkrétnu hodinu ale počas celého dňa. Od vtedy mám takmer každý deň takto zaujímavý je to bomba pocit prežívať Božiu vôľu denno denne a nebrať to ako "osud" a iné dristy preto, že môj život nie je napísaný v kartách či hviezdach je napísaný v Božích rukách a ak chcem ja bude sa plniť ak nie tak nie. Boh ma aj tak bude milovať a sprevádzať. To je na Bohu super.


A vtedy mi to doplo. Neexistuje jedno jediné dievča ktoré by bolo to "pravé". Existuje ich veľa a tak frázy tipu ak prepasieš svoju šancu si navždy ju stratíš sú neopodstatnené. Boh ti dá vždy na výber ale svojím modlením za tvojho životného partnera ti posiela tie pravé/vých do cesty.

Nehovorím, že to bude zajtra alebo do roka a pod. Možno že hej ale ani Kristov kríž nebol ľahký a cesta o nič ľahšia a preto, že nás Miloval dotiahol ho až do konca do vykúpenia celého sveta tak čo je to počkať dva tri roky ak viem, že Boh mi povie teraz si pripravený tak choď to toho teraz. Aj ja som netrpezlivý a to dosť často. Ale modlím sa každý večer veď nemám čo stratiť.


"Sila modlitby je fakt neskutočná už ako to tu už niekto napísal. Chce to len byť vytrvalí."


#jedna #láska #partner #chodenie #rande 

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

Komentáre