Láska je ako volejbal: skričím moja a všetci ustúpia


Všetko sa dá len treba chcieť


Teraz krútiš hlavou a hovoríš si kiežby. Či hovoríš to čo za blbosť... Všetko sa dá ale treba chcieť a vedieť ako. Vedci tvrdia, že nie je možné aby čmeliak s takým veľkým telom a tak malými krídlami lietal a predsa lieta. Prečo no preto, že jeho nezaujímajú názory vedcov.

Ako sa to dá no je to jednoduchšie ako by sa na začiatku zdalo. A pravdupovediac to aj každý vie ale robí to presne opačne. Tajomstvo spočíva v presnom opaku. Sranda tak to vám poviem no je to pravda.

 Zo života

Stalo sa vám už, že ste priťahovali "ženy/mužov", ktoré sú presným opakom toho čo by ste chceli. Mne neraz a lámal som si hlavu prečo ona veď ju som si doberal, robil som si s nej srandu a tak som si myslel, že si ju držím čo najďalej od seba. A v tom je ten pes zakopaný.

V čom spočíva to, že si niekoho zapamätáme a celý deň a najmä večer rozmýšľame je v tom, že sa k nám choval úplne inak ako ostatný. Teda si nás doberal, robil si s nás srandu, proste o nás zakopol, zapamätal si naše meno, pochválil nám niečo. Svoje meno počujeme so všetkého najradšej tak na to by som sa sústredil najviac. Ja mám pamäť na mená asi tak ako tak ako má leto rado zimu.

Jednoduchosť

Viem, že to znie jednoducho no v praxi je to oveľa ťažšie. Prečo no preto, že chovať sa zle k tomu čo chceme v jeho očiach vyzerať čo najlepšie a boli by sme mu schopný niesť modré z neba. Nevieme ani sami prečo no tak si ho chceme získať,  teda urobiť všetko čo mu vidíme na očiach, čo povie, zasmiať sa na jeho vtipoch a to aj vtedy keď sa ostatný nesmejú. Je nám to prirodzené zrkadliť správanie toho druhého. No jedine tak sa mu zapíšeš do hlavy. Tým, že mu povieš pravdu s humorom. Nezasmejem sa a poviem mu napr. "A pointa??" samozrejme s úsmevom no aj bez neho si to viem predstaviť.

Tak jednoducho by som vám vysvetlil prečo je to tak. Ak ho chceš zviesť tak ho najprv vyveď s miery a začni očným kontaktom, ktorý takmer neprerušíš ale s vedomým pohľadom ako poľovník pozerá na jeleňa, ktorého chce uloviť. Niekedy sa usmej a uvidíš ako sa bude chovať. Potom ho oslov pri zoznamovaní, zopakuj jeho meno aby sa uistil, že si dobre rozumel a máš dve v jednom lebo ako som napísal naše meno je to najkrajšie slovo aké môžeme od ľudí na začiatku slovo počuť. Doberaj si ho celý večer, rob si s neho srandu s toho čo povie, urobí, povedz takmer všetko čo ťa napadne. Dvojzmyselné vety a pod. a neskôr sám potvrdíš to čo si práve prečítal.


 "Láska je slovo, láska je pocit, láska je smiech, láska je bozk, láska je vzťah…"



#chodenie #balenie #zvádzanie #randenie #vzťah #láska 

Facebook stránka -- https://www.facebook.com/ljhkn2bdz.blogspot.sk -- najnovšie správy o nových príspevkoch na blogu

 

Komentáre